YES YES YES

YES!!! Äntligen klar med fördjupningarbetet!! Har typ suttit i tre timmar och arbetat med skiten, och nu är jag FINALY klar :D:D *superlycklig*
Jag har också pillat ännu lite till på designen och det känns som om jag börjar komma någon vart med bild och textsättning :D Har bara gjort en massa skit idag, som att packa, skriva skolarbete, försöka installera MSN messengersyrrans dator och gå ut med hunden, så jag har inga roliga bilder att lägga upp, tyvärr.
Dock kan jag lägga upp lite bilder på mig själv, känner på mig att ni har en ganska dålig uppfattning om hur jag ser ut:

image11
En lite nerdigt redigerad bild på mig när jag spelar på min älskade gitarr xD

image12
Mjah det blir ju Lilja efter sommarn' så då bör man väll se ut såhär?

image13
Min kompis klasskompis pojkväns orm, kärlek vid första ögonkastet må jag då säga :D

Mjoofree, sen kan jag, bara för att döda lite tid, snacka om en av dom viktigaste sakerna i mitt liv, en av dom tre föremål jag är beroende av. Hårfärg. Yes, jag vet det är wierd.. Jag är wierd. Men så är läget. 15 år gammal och jag har haft över 20 olika frisyrer/hårfärger. Och då skall tilläggas att jag var till en frisör första gången i mitten av sjuan xD den mest wierda hårfärgen jag haft var ju rosa, och näst på listan (av färger jag tänker skaffa alltså) ligger blått, och sen förmodligen rött eller rödbrunt mot lila. Har en cm utväxt nu, så jag håller på att bryta ihop, men eftersom vi ska på jordbrukspraktik så känns det ovärt att fixa håret nu, så jag väntar med det till nästa helg.. Måste dessutom klippa mig snart.. Ser as-skabbig ut xD

Och så slog det mig en sak :O under jordbrukspraktiken kommer jag inte att kunna blogga nått :O tror jag :/ måste kolla upp möjligheterna till dator.. Men förvänta er inte att det blir några inlägg förrän på fredag då jag kommer hem igen... :)

Aja puss på er mina läsarslynor
// även detta citat från osskie, min bloggar-idol I)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback