Onsdag

Morgonen började som vanligt med frukost, mata Arne och sen ut och mata ankorna och hönsen, samt ta in äggen. Sedan fortsatte vi med sådden, och nu är vi äntligen klara med det.. Typ.. Hsh, efter att vi var klara gick vi in, matade Arne igen och åt sedan lunch själva.

Efter lunchen tog vi ut Arne så att han skulle få böka lite i rabatterna, och sen kom Alma och Lina på besök, och jag och Micaela visade dom runt på gården. Vi presenterade dem för grisarna, fåren, och särsilt Bitch-Bella då, och ankorna och hönsen. Sen fikade vi.

Efter att dom farit drog vi oss ner till de gamla grishagarna för att ta ner elstängslet och stängselstolparna.. Det var ett evigt nystande kan jag tala om.. Sedan när allt var insamlat så gick vi tillbaka, bytte om till mindre svettiga kläder, fikade lite och vilade i gräset. Sen tog vi traktorn med släpet ner igen, och samlade ihop allt vi tagit ner. Micaela körde, och jag misstänker starkt att hon hade jättekul.

Efter att ha dumpat alla stängselgrejjerna vid ängen där den nya hagen skulle sättas upp, gick vi in och tog det lugnt en stund innan middagen. Efter middagen duschade först Micaela medans jag matade Arne och pratade med pappsen i tele, och sen duschade jag. Underbart härligt I say. Sen satte vi oss och glodde på TV, dötrisst (du är vad du äter.. jag menar.. daah..).
Sen efter det har det inte hänt så mkt, har nyss fikat med familjen och matat Arne en gång till, och nu så ska vi väll bara ta det lugge till john blund kallar :D

Kyss på er som läser, även om jag får känslan att ni inte är så många xD
kommentera gärna så jag vet att ni finns <33 pyss
// amman, aka. kiss och bajs-plats aka. dregelplats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback