... och hiphop som att hata alla bögar men ha videos med lebbsex...

image6

Mjoofree, nu sitter jag här duschad och fräsch efter att ha varit i stallet. Det var bara myys kan jag tala om. Hoppade för första gången med min babuu <33 ååh jag blir så ledsen när jag tänker på att han måste säljas :( jag önska verkligen att vi hade haft nånstans att ha honom, då hade jag köpt han.. Min älskade naziheest <33 Han har dessutom slutat haila.. Det är duktigt av han.. :D

image7
Dressyr på ridbanan i 30 min innan jag började hoppa lite smått.

image8
Aaw min lilla älsk <33 inget ersätter dig min kära lilla ko-wannabe <33

image9
Mina två älsks som busas <3 har en bild på när Micaela hånglar med Mira, men det kändes lite föör privat att lägga ut xD Mira är då Micaelas medryttarhäst :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback