Morsningen

Gomorrn :D Nu sitter jag här på skolan och lyssnar på, guess, självklart Afasi & Filthy xD Jag är nog beroende.. Har texten till "jobb" i bänken.. Måste be Hedin att få "Le parkour" också.. Dom är fedt med bra :D:D

Igår hann jag inte skriva nå mer eftersom Hedin och Em1 kom efter att jag var klar med skolarbetet, och dom stannade till typ sent xD Och idag ska jag till tandläkaren på fukking kontroll.. Och sen blire stallet as usual :P Elix here I come xD Undra om Micaela kan rida Mira än, förmodligen inte, så jag lär nog få rida ensam idag igen.. Det är ganska trist.. Men men xD

BTW känner jag mig ganska stalker för tillfället .. men.. äh.. xD

Lots Of Love, yourse truly, Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback