Mjorå

Ja nu verkar det funka. Har äntligen fått lite koll på hur kodningen funkar så det ser ändå helt OK ut nu :D Mycket häst för tillfället förståss, men det kommer att bli annat sen :D

Och gitarren spelas sönder.. Har spelat en hel del den senaste tiden, och försummat min egen akustiska ett tag nu.. Men aja, ska ta med älsklingen till skolan på övernattningen, då blir nog alla glada xD eller nått hehe...

image4

Mja och så ska man iväg ikväll som sagt.. Men jag peppar imorgon, då bär det av till stallet och rida Elix, min medryttarhäst :P najjs bajjs :D Och på söndag bär det ju av till Lövsele där jag å Mickan ska på jordbrukspraktik, GÄÄJ GÄÄJ GÄÄJ.. Men men det blir säkert bra xD

// xoxo, Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback