Lövsele

Ja, nu är vi i lövsele, jag å mickan. Som tur är så har dom en dator här och internet, så jag kommer nog att kunna ge lite uppdateringar om dagarna lite då och då.
Idag var ganska lugn, kom hit ungefär halv sex efter en timmes bilresa (micaelas mamma och pappa skjutsade oss) och då fick vi lite tid för oss själva att bädda och packa upp lite. Sedan kollade vi runt i huset, på området och hälsade djuren, innan vi åt middag (pizza). Dom har får, grisar, ankor och höns här, och sedan två katter och en svart, ursöt hund. Bilder kommer senare. Innan vi åt våldförde vi oss på en gitarr och pianot xD

Efter att vi ätit gick vi ut för att mata ett lamm som var sjukt, men lammet mådde så dåligt att hon fick avlivas :'( det var jättesorgligt. En av tackorna är värsta bitchen dessutom, hon stångas!! Men ullen är ganska lätt att hålla i, och dom har inte så mkt att komma med så det är ganska lätt att hålla fast dom.. Hon blev assur då xD hahaha..
Det finns ganska många lamm här också, som är friska alltså, och dom är huuuur söta som helst!! De flesta är svarta med vita tecken, det finns egentligen bara ett vitt lamm, och en vit tacka. Lammet som fick avlivas var också vitt, och var den vita tackans andra av två lamm.. :(

Efter det gick vi in och myste lite och vi hjälpte till att baka bullar. Micaela kavlade utt degen och skar sedan upp bullarna som jag la på plåtar. Myspys :D Nu sitter micaela med Stefan, gubben som bor här, och glor på TV, och jag tänke lägga av en liten rapport innan jag går å joinar dom.

Puss å kram
// bonnjäntan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback