Kulturnatta disaster of my fucking life

image24
Olovs band

Japp, kulturnatta my ass.. Så jävla trist..
Såg Micaelas kompis Olovs band, som jag inte minns vad dom hette, Olov var basist, klockan sju, sedan gjorde vi absolut ingenting mellan åtta och halv tio, sen träffade vi en 23 årig kille vid namn Tomas, som samlade telefonnummer för ett vad (20 nummer = 500 spänn). Sedan började Afasi & Filthy klockan tio, sen klockan elva till två hände inte ett piss.. Eller jo, jag å Emma följde med Joel till hans mormor och morfars lägenhet och vilade en stund runt ett - halv två..

image25
Afasi & Filthy

image26
Han är fan snygg :]

Idag sov jag till klockan två ungefär, sen klev jag upp, vi tog bussen in till stan hela familjen, käkade middag från subway i parken och sen tog jag och pappa bussen hem medans mors och syrran tog bussen till röbäck för att hämta bilen... Sen har det inte hänt så mkt mer.. Jag och pappa handlade, och sen gick vi hem och jag har legat och läst några gamla tidningar fram till typ nyss.. Jag är så jävla besviken på den här helgen.. Kulturnatta my ass.

Just nu lyssnar jag dock på Afasi & Filthy, dom är grymt bra. Thanks for that shit.
"Allting kommer lösas och bli bättre igen, om du har pengar i fickan eller ett ess i din ärm"

xoxo, Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback