K-natta

image27Yes, ikväll är det K-natta igen då.. Känns som nyss jag var dit förra året.. Det var också den första och sista gången.. *dåliga minnen* Får se om jag far ikv.. förmodligen inte..
Igår var bara fedt med chill, somnade det första jag gjorde när jag kom hem typ halv två, och vaknade inte förrän tjugo i sex då vi skulle äta middag.. Pappa är i stugan vilket känns asskönt att slippa han.. Ikväll far mors och fars iväg till någon kompis till dom och käkar middag sen drar dom till k-natta, så jag å syrran är väl hemma och jhonar med dator och film och en massa jävla godis.. Yeez xD värt jag vet... Men jag pallar inte mina kompisar för tillfället..

Pussar och en massa överbliven kärlek, Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback