Jag är impregnerad.. Imponerad kanske?

Förlåt för att jag inte skrivit på ett tag, men jag har varit arg och deprimerad och allmänt less de senaste dagarna. Men nu är det bra. Typ. Jag är iaf glad över vissa saker. Som bland annat att jag tagit upp läsningen igen, och dumpar musiken för ett tag. Boken jag läser för tillfället heter Audrey skriven av Robin Benway. Den är faktiskt riktigt bra. Och rolig. Den handlar om en tjej som heter just Audrey, och om hur hon genom att göra slut med sin kille, som är rockstjärna, blir.. Ja, berömd. Den är riktigt riktigt rolig, och jag sitter på bussen och läser och måste se hur fånig ut som helst när jag får mina skrattanfall hehe. Men men, läsvärd bok, helt klart.

mvh Frida


image27
Jag hatar tyska, så är det bara.
Så jag gav upp och sen satt jag, Nanny och Rebekka och ritade.
Apor, elefanter och aliens blev det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback