Hemma igen

Mja, nu är jag hemma igen. Känns rätt sentimentalt men också lite skönt... Kanske.. Hmm... Aja, efter lunchen gick vi ut och började täcka över växthuset, dte var ganska kul då man fick dra och slita lite och använda musklerna. Sen kom Pappa och vi visade honom runt på gården. Efter att vi fikat så for vi hemmåt, dumpade Micaela vis sävarsvängen där hennes föräldrar väntade, och nu är jag hemma.

Det första jag gjorde efter att jag kommit hem var att packa upp, sedan städade jag lite i rummet innan jag packade upp mina nya hörlurar. Sedan drog jag fram blekmedlet som jag nu sitter med i håret. Har också bakat muffins som står i ugnen och som ska ut strax. Ikväll kommer nog Hedin och L8n över och hjälper mig att äta upp dom.. Snackade dessutom med Hedin i tele nyss.

// Grispissbyxan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback