GOD MORGON

HEJ ALLA FETDRYGARN00BS, vaknade drygt fyra timmar efter att jag somnat ASNAJJS xD hehe fick dessutom dela säng med Almut, myspys :D:D Ska inte skriva så mycket, ville bara säga GOD MORGON VÄRLDEN och visa att jag lever trots att kroppen protesterar högljutt mot varje liten rörelse xD Har fedt med träningsverk från onsdagens ridning.. Och ikväll bär det av till stallet igen YEAY :P

Synd att min lilla nazihest är till slau :( min elskade arabvalack16 år är till salu, och jag kan inte köpa den lilla kon :( mors säger att jag hade fått han om vi haft nånstans att ha han, men bor man påå ersboda s gör man.. Nothing to do about it...

Aja, har kärleksbrist naaanting känner jag.. Snackar med Danne om analsex och blöablabla jag behöver ett ligg.. Eller en pojkvän men whart ever xD nu börjar nästa lektion, HARE GÖTT MINA SMÅ ÄNGLAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback