God dag

Ja, godmorgon kära blogg.
Igår blev det ganska sent, gick och la mig typ halv tre, men jag hade saknat datorn, eller snarare Photoshop, väldigt mycket under den här veckan jag varit borta. Nu ska jag snart in till stan och träffa Abbe, eventuellt dyker kanske Hedin och L8n upp, who knows :D hoppas morsan kan skjutsa mig in till stan, för nästa buss går inte förrän 12.03... hm..
Ikväll blire iaf brännboll med älsksen vid W, eller 90 % av dom som kommer vara där är inte där för själva spelet. Det har ju, tack vare Micaela, blivit nått slags socialt jippo som kan sluta hurfan som helst. Aja nu ska jag käka innan jag drar in till stan och träffar babuu :)

Ernst och Arne for the Go
// Bitch-Bellas dotters kompis flikka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback