Fredag

Ja, först den utlovade uppdateringen om igår. Efter lunchen gick vi ut för att mata Arne, och sen gick vi ner till hagarna och fortsatte stolpa. Helvete vad less vi var. Vi bara dråsade ihop till en fet jäkla hög mitt på änghelvetet xD mja, sen gick vi in, bytte om, åt middag, kollade på TV, spelade gitarr och sjöng lite.. Och slutligen fikade vi, satte oss framför TVn igen och satt där tills vi gick å la oss. Jag läste ut boken jag håller på att läsa, värdelös I say, och sen somnade jag varm och lycklig...xD

Idag började dagen som varje dag den här veckan. Upp, klä på sig, ner för att äta frukost, ut och mata ankorna och hönsen, samla ägg och dessutom så var en av hönsen typ.. halvt död (trodde vi) för hon ba låg där och rörde sig inte när man petade på henne, men hon var OK visade det sig innan slutet, bara trött förmodligen.
Efter det gick vi in och gjorde iordning Arnes nappflaska och gick å matade honom. Han drack upp allt, hela 1,3 dl! Lilla lilla Arne som vi måste lämna idag :( buhu...

Efter det så ströade jag hos grisarna, som jag gjort varje dag i veckan, medans Micaela skrapade och gav dom mineraler. Sedan vallade vi dom tre dräktiga suggorna till sin fina hage vi stolpat ihop på ängen. Nu ska vi käka lunch och sen vet jag inte riktgt vad som händer innan klockan tvåpappa kmr.

I got the power!!!
// kultingbruden med bajs i skruden...... xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback