Arne <33

Åh, om inte Arne är det sötaste någonsin så vet jag inte vad!! Vi har nyss varit ute med honom så han skulle få gå i gräset lite, och han är så sööt när han tultar runt.

Hsh, efter att jag lämnade bloggen tidigare så åt vi middag, sedan for Margarehta och Stefan iväg till nått möte som var. Jag och Micaela dukade undan och tog sedan fram Arne, som fick lite käk. Sedan har han sprungit omkring i köket - han älskar att leka tafatt, han jagar såklart - och ätit och sovit och busat på om vartannat. Arne har verkligen blivit min och Micaelas lilla skyddsling <33 sötaste ever..

Mjaaa.. För tillfället ligger Arne invirad i Micaelas tröja och sover i köket, och Micaela har gått upp och lagt sig eftersom hennes axel börja krångla efter potatisrensningen.. Jag känner mig så sjukt slapp och skabbi, men jag orkar helt enkelt inte bry mig xD Aja, sen finns väll inte så mkt mer att säga tror jag... Har kollat på lite klippyoutube med Micaela.. Oooooch.. Spelat piano.. Sofia, Margarethas och Stefans dotter, kom just hem btw.. Ajja..

Grymt grymt
//grismamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback