12.55

Yeez, god morgon era yrhöns :D okey, vaknade för två timmar sen, men jag har i alla fall inte klätt på mig eller duschat än så det räknas ändå som morgon för mig xD Nu sitter jag här och äter en macka med rostbiff och fetaost, och dricker apelsinsaft, och så fort TV'n blir ledig ska jag sätta igång filmen Kickin' it old school med coolingen Jamie Kennedy i huvudrollen.

Mjah, dessutom antar jag att det här blir ett slags avsked tills på fredag, eftersom jag far klockan halv fem ikväll.. Och tyvär är morsan och farsan kung och drottning av Surpul så jag kommer förmodligen att få städa här hemma tills det är dags att fara..

Och igår när jag satt och läste lite olika bloggar slog det mig en sak. HELVETTE vad många modebloggar det finns!! Jag som är totalt ointresserad av mode och skönhet fattar verkligen inte det där!! Jag är så less på dom där dryga modebloggarna, även om en del av dom innehåller annat kul.. Men herregud.. Mode.. Det är så odefinierat, som snyggt och fult.. Vad är det egentligen?!?

Pyss på er
//Frida from the land of boorness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback