YES med våld kan man lyckas med allt!

Ja, som rubriken så tydligt säger. Våld fixar allt. Jag fick Max in till Umeå, äntligen.


boobgrab

I övrigt har jag inte skrivit på en vecka eftersom jag varit i Råneå med min mormor och morfar i deras stuga (bilder kommer senare) jag har rustat upp min gamla cykel, cyklat, promenerat, gått en hel dag på stan i luleå, sett en hel massa på TV, och smsat som en galning med Max. Och söndagen bejublades när jag äntligen satt på bussen hem.

Tanken var iofs först att Max skulle hoppa på i ske-å men det sket sig eftersom bussen var så full att busschaufören inte tog på fler passagerare, så maxen åkte med en reservbuss som körde 20 min efter. Och i stan vandrade vi runt, innan vi ringde till Hedin och bad dom komma in till stan. Och så hängde vi och myste sönder innan Max skickades iväg med bussen hem igen. Han var tyvärr diss och vägrade sova över. Men en tjejkväll i framtiden har han lovat att vara med på. Sedan cyklade vi hemmåt, jag Emma, Lotten och Hedin.

Btw så har Max besprutat min nya palestinasjal med sin parfym, kan inte sluta knarka.. Har sniffat sönder ett hål i den snart. Dumma Max. Dumma snygga Max med snygg röst och go parfym. Han ska dö. Du ska dö.

Inatt ska vi sova här hos Hedin alla fyra, det är iofs morgon i princip redan men men, vi ses väll senare idag, ska ladda över lite bilder samt städa och packa upp imorgon när jag kommer hem.

PussKyssN, Frida

Kommentarer
Postat av: Micaela

Haha, knarka parfym for life!.. Jag vill också träffa MaX hamburgare på svenska!!

2008-06-25 @ 12:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback