Viva blekmedel

Strax efter att jag skrivit det senaste inlägget ringde det. Det var min förra SYVWaldorf som ringde och sa att det var problem med min fri kvots-ansökan. Igen. Jag har haft så mycket problem med mitt gymnasieval att jag börjar undra om någon högre makt inte vill att jag ska utbilda mig. Hur som helst så skrev jag ut blanketten igen, fyllde i den och körde iväg till skolan och lämnade den. Sen passade jag på att köpa blekmedel och tanka. Och så kom jag hem. Och får ett sms. Av Sofia. Jag ska inte till stallet tydligen, eftersom Elix och Tornado (aka utbrytarkungen) står i samma hage, och eftersom Carro, Tornados ägare, är rädd att Tornado ska rymma. Vilket han gör om han är ensam i hagen. Så det blir inget stall idag. Kanske till helgen. Aja, nu ska jag gå ut med hunden innan jag sätter igång med blekningen.
PussN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback