TACK HANNA <33 Support is the shieet

Tack Hanna för supporten på apa <3 du är guld värd <3

Har för övrigt varit till Nanny och ätit kladdkaka med henne (HA synd Peter, synd Max) innan jag for hem och såg två filmer på raken innan morsan kom hem. Den ena filmen hette Oskuld och var riktigt bra.. Två assnygga mexikanare var med i den.. Underbar film helt enkelt, med mycket ögongodis.. Sen har jag ätit tacos med morsan och njutit av att slippa pappa och syrran. Det är skönt såhär, när det bara är jag och morsan.. Men jag älskar min familj ändå :P
Nu händer det väll inte så mkt, är inne på apa och väntar på att något roligt folk ska logga in.. Mjah.. Bakar kanske en till kladdkaka ikväll.. Eller... Jag gör nog det imorrn ist..

PussN

Kommentarer
Postat av: Farm Boy

du har iaf en hel famil, det ska du vara jävligt glad över, alla har tyvärr inte det :/

2008-06-27 @ 16:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback