Ta det lugge

Gomorrn xD och nej Gädda, det är inte tillräckligt många läser min blogg för att du ska bli känd ;) om du inte tippsar folk att läsa min blogg ;) vilket skulle vara kul xD inte för att jag tror att du själv läser >.<

Aja nu sitter jag hos hedin och lyssnar på musik, har städat bort alla sovgrejer och packat ner mina nötter :P hehe :P ska hem och fixa lite skit snart, och imorrn blire stallet tror jag.. Älskpållen är ju på betet nu så det är inte så mkt att göra förutom att rida. Men imorrn far också brudsen iväg till PaL :( får inte se dom på en månad :(
*längtar till brudsen kmr hem och vi kan ha tjejkväll med Max*

PussN :)

Kommentarer
Postat av: REBECCA

Hoppas du får en kanon dag! =)

2008-06-24 @ 13:47:08
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback