Suck kärlekskrank...

Jodå, nog är jag glad att jag har en hel familj, Farm Boy, som kommenterade mitt inlägg om att det är skönt att det bara är jag och mamma. Jag är faktiskt lyckligt lottad, och jag älskar min familj, även om det är skönt när man får friheten att slippa dem ibland :)

Hsh, så har Fredde varit hit.. Hjälp vad jag har saknat honom <33 det var asnajs att få träffa honom igen.. Han har vuxit, typ mycket.. Och han ser liksom... Lite äldre ut :) Synd att jag inte kan släppa taget om honom bara.. Förhoppningsvis så kommer det väll att gå så småningom, för jag vill inte bryta kontakten med honom igen..

hårig sak med glasögon


Aja, för övrigt så har jag bränt några mixskivor, men vi hade bara två CDskivor kvar så jag ska kolla in vad det kostar att köpa fler nu...

PussN

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Japp jag är medlem men inte så aktiv längre, heter Carantino :)

2008-06-27 @ 20:27:14
URL: http://annakaaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback