Stanna tiden

Ja.. Nu när jag tänker på det är det ju precis det jag vill.. Jag vill inte börja gymnasiet, för nio år har gått så jävla fort, tänk då tre bara! Det kommer att vara över på några sekunder.. Och vad fan ska jag göra sen? Efter att ha gått datatekniskt på lilja, vad kan jag bli då utan vidareutbildning? JAG FÅR PANIK... :'( Jag vill inte plugga vidare på universitet eller högskola, inte direkt.. Det pallar jag inte.. Jag kommer få fetaste prestationsångesten och.. Bara.. Bryta ihop.. Helvete, jag vill vara tonåring och gå nian resten av mitt liv.. Den 11/8 2011 smäller det, då tar jag livet av mig.. För efter det finns inget kvar att andas.. Då tar syret slut.. Och vuxenvärlden träder fram.. Helvete..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback