Regnet smattrar.. Cykeln krashar

Idag har det regnat. Och regnat. Och så regnade det lite till. Och självklart glömde jag ta med nyckeln igår så jag fick dessutom, efter att ha cyklat 2 km hem, sitta i regnet i en halvtimme, väntandes på att morsan skulle komma och låsa upp dörren.. Men sen städade jag rummet, käkade, städade lite till, Hedin och Em1 kom till mig, och sen såg vi Arn. Den var väll OK, inte den bästa filmen jag sett men.. Ska iaf se fortsättningen som kommer ut 22 agusti på bio.

Sen cyklade vi hem till Hedin igen. Och nu sitter jag här. Och inte en enda bild är inlaggd på datorn än.. Men jag gör det imorrn.. Men men, nu sitter jag och lyssnar på Disturbed, jag chattar med Adrian, och har just fått ett linne och ett skärp av Hedin som rensar ur sin garderob. Det skulle jag också behöva göra.. Men jag orkar inte.. Än.. Jag har också fått ett armband av Emma, som hon hade råkat få två av när hon fyllde år, Idiotiskt att man inte kan lämna tillbaka smycken på Ur&Penn men men..

Armband från Ur&Penn


Imorrn bär det av hemmåt för att fixa lite skit på datorn och så.. Och sen vet jag inte.. Morsan far iväg på nå möte nånstans så jag har lägenheten för mig själv hela dagen och större delen av kvällen... Nä nu ska jag tjata på brudarna om att vi ska fara ut och köpa godis
PussN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback