Om 3 år 2 månader och 1 dag tar jag livet av mig

Jaha, nu sitter jag här och regnet rusar nerför husväggarna och allt som hörs är Disturbed och fingrarna som smattrar mot tangenterna. Jag fick tillbaka uppsatsen om kommunism som jag lämnade in i slutet av vecka 19 idag, ett chockerande MVG kan jag stoltsera med :) Jag har faktiskt inte ett enda G i bagaget för tillfället, får väll se hur slutbetygen ser ut :) *peppar lördag*. Skolavslutning snart :D:D yeay och party med brudsen lör-sön :)

På torsdag är det brännbollsturnering på Waldorf iaf, alla roliga ska komma och heja på Wapaneserna och Pappa betalar! Annars blir jag lite ledsen i ögat :( pga min höftskada så ska inte jag vara med, men jag, Draken och Micaela ska iaf jhona sönder som hejaklack :P Hoppas det inte regnar alltför mkt bara.. Det är sorgligt med regn..

Jag har lyssnat sönder I'll fly with you snart, jag avgudar den.. Men idiot-Philip har fått mig att lyssna på Disturbed så jag dissar den dock nu.. Och knarkar Stricken istället xD LOHOOOL


PussN
Frida ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback