Mjäää

Jag borde fan sova.. Mina ögon vill sova, mina handleder vill sova... Men inte resten av kroppen.. Har just suttit och diskuterat CV:n, framtiden, utbildning, kärlek, mognad och uppfostran med morsan, i över en timme. Nu ska hon sova eftersom hoon jobbar imorrn, men jag har lite ångest, för jag har ingen aning om vad jag ska göra i sommar eller i veckan eller ens imorrn... Jag vill vara med folk.. Kan ingen komma och äta kladdkaka med mig?

" ... och ha ingen ångest nu, jag är snart 40 år gammal och jag vet inte heller vad jag vill göra när jag blir stor"
Citerat av Mamma <3

PussN

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Åh tack Frida :D

2008-06-26 @ 05:52:55
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback