I'm in a 20-something's apartment..!

Jag såg ett reprisavsnitt av Sex And The City igår som handlade om äldre kvinnor med yngre män. Och det jag fastnade för var det Carrie se om grupperingar. Det finns olika typer, varav en.. Var den goda kyssaren.
Och jag kände att jag faktiskt lider av grov kyssbrist, vem jag kysser spelar ingen större roll, så länge den personen ser någorlunda bra ut. Men att få kyssa någon som mitt ex Jens.. Han var bra.. Han var riktigt bra.. Och jag saknar det!
Jag vill verkligen ha någon att kyssa, någon som är bra på att kyssas.. Åhh vad härligt!!

Är du bra på att kyssas?
Bor du i eller i närheten av umeå, eller ska du till umeå?
Är du under 20?
Skriv en kommentar så ses vi ;) PussN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback