Handledarkurs den 15/7

Elix som ska gräsvänjasGod morgon, och yes, nu har jag äntligen fixat in mig och farsan på en handledarkurs för att få börja övningsköra. Jag vet inte om jag är peppad, nervös eller obrydd. Det senare kanske. Hsh så blire av den Tisdag den 15 juli kl 17.30 och sen är det bara att tuta och köra :D

Det känns skönt att vara hemma igen, jag känner liksom ingen stress över att behöva uppdatera bloggen eller något sådant, och alla bilder är äntligen överförda till datorn. Snart ska jag fara iväg till stallet och rida, eftersom hästarna nu är utsläppta på bete, är det också det enda jag behöver göra. Inget mockande, inget foderfixande elelr höbärande. Bara rida :)

Här är en bild på älsklingen när han tuggar i sig gräs för fulla sjutton. ^^
Elix <33

Dessutom bakade jag igår, asgott blev det :D
PussN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback