HAHAHAHAHAHA

No comments om kommentarerna jag fick på mitt förra inlägg xD jag skriver ju inget dumt, jag säger bara att jag inte känner henne, men att hon verkar blåst men vafaan lets drop that subject. *asg*

Iaf var jag jätteduktig och fick virus p datorn igår *stöön* s jag har gjort en backup skiva och i veckan kommer pappa formatera om skiten.. Så jag kommer inte kunna skriva så jättemkt i framtiden.. Iaf är jag i skolan nu så jag utnyttjar datorerna till fullo. Idag är det brännbolssturnering, det börjar 10 och nu håller klassen på att klä ut sig samt städa ur sina bänkar.. Allt mitt åkte i sopkorgen i princip.. Min ideé om att bränna tyskaböckerna gick i stöpet, pallade liksom inte angagera mig...

Aja... Imorrn är det betygslov, och sen på lördag är det avslutning.. *buhu*
kommer sakna älskklassen -.-
PussN på er, Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback