Guten morgen

Godmorgon mupps :D mirraor nu har jag nyss duschat och sitter här i skjorta och handuk om håret.. Ska snart torka håret och klä på mig, men jag orkar inte. Inte riktigt än.. Idag blire Micaela på stan. Kanske Marcuz som sagt men det vet jag inte.. Och jag är inte hundra på om Max kmr heller.. Men men det kmr säkert blir bra..blåtthår
Och så en sak som jag nyligt börja tänka på.. Att prata med en homosexuell killkompis är ungefär som att prata med ett ex. Man kan få hur fina komplimanger som helst och man kan använda dem som riktiga själförtroende-boost (känn dig utpekad Max).. Och det utan att det finns några känslor på andra plan än kompisläge. Jag älskar bögar <3 ojoj vad sexistiskt.. lr nått.. det låter, men det stämmer ju :D synd bara att det alltid är de homosexuella som är snyggast roligast och trevligast.. Finns ju inget att ragga på så att säga x'D men men :P Nu ska jag typ kila och torka håret, pussN.

Jag vill ha blått hår ffs!! Se vad snyggt :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback