För det första...

... låt min blogg va era reklamäckel. Sluta ljug för att få en massa jävla besökare. Ta er nånstanns..!

För det andra så sitter jag just nu hemma hos mormor coh morfar i luleå. Bilresan var lång och lagom oskön med knäckt nacke och en för tjock kudde. Nu sitter jag, nyduschad med turban om håret, kjol och en stooor (pappas) skjorta på mig. Det var skönt att duscha, men mormor hade inge balsam, så jag ser inte fram emot att borsta håret sen -.- Är förövrigt inte så glad på mig själv, jag är jämt kissnödig, men har inte druckit något, så jag lider av grav vätskebrist.. Och trots att jag börjat äta korv mer och mer och inte tycker dte är alltför vidrigt längre, så är jag vidrigt illamående, äcklat medveten om att det är korvens fel.

Och ja, jag är pessimist idag. Possitiv pessimist kallade Emma mig. Tror jag..

Med inte alltför glada hurra-rop, er trogna, Frida

Bilder från veckan i Råneå...

Veckan i Råneå sommaren 2008

Kommentarer
Postat av: Erika Hallebratt

Hej :P

har du skött/sköter en häst som heter Elix. Jag är hans förra ägare och får inte tag på hans ägare på nått sätt :/ skulle vara skönt att få veta hur han har det :) Adda mig gärna om det är så, [email protected]

2008-06-17 @ 21:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback