Buenos dias :D

Jag har typ nyss vaknat och jag känner mig som en riktig skitstövel.. Jag borde hitta på något men sitter här och skitstövlar mig i min ensamhet.. -.- Jag vill att NÅGON SKA KOMMA OCH ÄTA KLADDKAKA MED MEEEEJ.........

Jag har nyligt varit ute med Ebba, och det enda possitiva med mornar är att hon somnar direkt man kommer in igen. Det är skönt av en enda anledning. Annars sitter hon nämligen och gnäller. Och gnäller. Och GNÄLLER. Igår satt hon hela jävla dan och gnällde, och när morsan kom hem blev det bara jättemycket värre!! Jag fattar inte vad det är för fel på henne.. Dumma gamla snart avlidna hund.. Undra hur länge till hon kmr leva.. Hon är ju ändå drygt 12 år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback