Åhhnååw

Att ett hjärta kan krossas så snabbt, att en själ kan slukas av ett så evinerligt mörker? Jag vill så gärna älska dig.. Du betyder mer än något annat du är ljuset i min tillvaro och din kärlek är prislös. Men jag kan inte känna det vi vill känna igen. Jag vill vill vill vill! För jag vet att jag aldrig kommer att träffa någon så bra som du. Men mitt hjärta vägrar förstå och inse.. Eller så är det bara vårt förflutna, alla hårda ord och småbråk, som gör att hjärtat lagt upp en skyddsbarriär.. Fyfan.. Men mitt hjärta tillhör dig. Jag älskar dig. Bara.. Inte på det sätt jag vill kunna älska dig..
Men vi har i allafall fina minnen och en framtid som vänner att se till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback