*wyne*

Nä fyfaan nu blev jag depprimerad.. Krambrist, efterPMS och en misslyckad kladdkaka *gråter för fulla muggar* kan dte bli värre??
Orkar inte berätta så mkt vad som hänt men.. Onsdagen var chill, visade den nya tjejen runt och så, och sen efter det bar det av hemmåt för att duscha och sen for vi till stugan. Kom hem för två timmar sen typ.. Har som sagt hunnit baka en kladdkaka som blev misslyckad tamefan.. *buhu*

I onsdags var jag också till optikern, dte gick bra. Hittade ett par riktigt niceiga glasögon som jag nog kommer byta till ;) min syn har försämrats lite på ena ögat, men dte är oerhört lite tydligen... Men ska byta glasögon ändå eftersom dom jag har nu är så repiga :)


Lyckades mörda min moppe också, omedvetet, genom att spilla bensin på den så när jag kom till jobet i onsdags såg jag att den såg ut typ såhär:


Så jag fick tejpa ihop den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback