Who took you for a working whore?

Hejhejhejelihejsan :D idag fyller käraste lille Cora år o.<
och jag ska äta middag med henne :P fast nu ska jag äta lunch, först. Hm.. Har duschat och lekt rolig med sminket som var kvar från gårdagens lek xD aldrig mer smink xD förutom ögonbrynspenna (A) haha ..
 
Aja nu ska jag iaf lämna datorn en stund och planera vad jag ska ge åt Cora när min lön har kommit :D och vilken hårfärg jag ska ha till skolstarten.. Och såklart vilka glasögon jag ska ha! På onsdag ska jag till optikern för tusan!! Funderar på att välja nå random glasögon bara för att men jag vet inte om jag vågar xD

Men men.. LUNCH!! Min mage kräver mat!! Och sen kladdkaka :D så jag ska baka kladdkaka också :D

PussN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback