... som att hata alla bögar men ha videor med lebbsex

Igår var ju bara pangpå :D herregud vad kul vi hade!!
Först kom Philip hem till mig, sen fick jag ett sms av Vanja som ville att vi skulle komma till Nydala och grilla med dom. Vilka dom var hade jag ingen aning om. Vänner till My sas det. Jag och Philip körde dit, och hängde en stund jag lärde känna lite folk, Fredrik, Jocke, Greg, Johannes osv :D det var kul. Sen skjutsade jag hem Philip och körde tillbaka, men jag hann knappt låsa moppen innan Hedin ringde, så då var dte bara att köra iväg och hämta hon också xD Sen vare bara party. Kärlek till dig Vanja, tack för att du bjöd med mig!! Fan va kul jag hade :) Men jag gillar inte Fredrik, han är för snygg (och snäll) för sitt eget bästa.



Dreglade på honom hela kvällen tror jag.. Jag skämms över mig själv.. MEN MAN FÅR INTE VARA SÅ SNYGG.... hihi :D

PussN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback