Skycaptain and the world of tomorrow

Ja nu var det ju så att jag hade FF och var uttråkad, när jag plötsligt får ett sms av Cora, som säger att Fredrik har filmkväll och vi är bjudna att hon inte ska dit men att hon undrade om jag skulle dit ändå. Joförfan svarar ju jag såklart :D och nästa sekund sitter jag på moppen påväg till teg för att se film med Fredrik, Jocke, Nomi och Näs!

Efter en stund kunde jag ju inte hålla mig utan var ju tvungen att klaga på att Fredriks TV var för liten, vilket resulterade i Jockes bil och fem pers påväg till ersboda och hem till mig O.o
och sen så hade Jocke med sig en hårddisk med film som han ville koppla ihop med TVn så vi kunde kolla, men efter en timmes joxande från Näs sida (och Näs var inte riktigt nykter skall tilläggas) gav vi upp och medans Näs och Jocke kopplade ihop datorn igen så valde jag och Fredrik film. Barbie i Prinsessan och Tiggaren... C'mon.. Hsh så blev dte jättejobbigt att titta på så vi bytte film till Skycaptain and the world of tomorrow ist :P


Sen blev Näs trött, och Fredrik kom ihåg att jag hade sagt att jag hade kladdkaka hemma, så dom matade Näs med kladdkaka medans jag snörde ihop en ny sats och stoppade i ugnen :) Och när filmen var slut hade kakan svalnat så alla tog för sig, sen satte sig Fredrik (men han hävdar starkt att det var Näs) och letade fram porrkanalerna och så satt dom och åt kladdkaka och kollade på porr medans jag städade xD

Ja fy faan.. Och idag fick jag kliva upp halv nio för att hinna med halv tiobussen till stan, och sen gick jag från stan till teg för att hämta min moppe hos Fredrik, innan dom skulle fara iväg till åselemarknad. Och med tanke på att dom for iväg klockan tre härifrån kan nu ju gissa, jag sov inte längre än knappt 4 timmar inatt.. SÅ vi får se om jag funkar som jag ska lite senare xD och nu sitter jag och äter kladdkaka till frukost.. Och lyssnar på musik.. Och chattar med Denelia :P

PussN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback