Skateparker, nydala och avslagen ramlösa

Godmorgon :) min gårdag och morgon har varit suveräna.. HAHA vilket fult ord.. Aja.. Igår så blev det först lite problematik runt det där med att fara och bada, men så småningom så kom vi oss iväg till nydala, jag Mickan, Hedin och L8n :) Jag badade inte, och vi var inte där så länge, men dom andra doppade sig snabbt innan vi låg och solade en stund.

Sen kom vi fram till att om vi drog just då så skulle vi hinna till stan innan alla affärer hade stängt. Så vi cyklade till hedin (jag syklade först hem och bytte om) och sen cyklade Hedin, L8n och Mickan (på min cykel) in till stan medans jag väntade på bussen. Inne på stan gick jag först till H&M och köpte solskydd innan vi gick in på Lindex och kollade underkläder. För min del slutade dte med en gul BH med avtagbara axelremmar (den är underbar, aldrig mer axelremmar!!) och ett par ursöta grön-vit randiga string :)

Sen så kom söta lilla (host) Näs in till stan och vi typ sprang runt på skoaffärer, in på MVG och carlings (jag och Näs bara följde efter bör nog tilläggas) och så slutligen in på bokia eftersom Hedin behövde spritpennor..

Men nu börjar det åska så jag ska byta till syrrans bärbara dator, Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback