Skateparker, nydala och avslagen ramlösa forts..

Hej igen. Nu sitter jag vid syrrans bärbara och extremt sega dator xD det var mammas jobbdator en gång i tiden, och så var den min innan syrran fick den, så den är ju långt ifrån ny, men den funkar iaf :)

Hur som helst, efter att Hedin köpt spritpennor så kom dom fram till att dom skulle till Hedin och käka middag, men eftersom dom bara hade korv hemma och eftersom jag inte äter korv så cyklade dom till hedin medans jag och Näs hängde kvar på stan och jag köpte en kebabrulle som avnjöts i SFparken.

Sen drog jag och Näs oss ner till bryggan där vi satte oss och chillade tills Haffu ringde och sa att han tyckte Näs skulle komma dit (vart Haffu var vet jag inte). Så Näs skjutsade mig till Hedin och sen gjorde vi väll inte så mkt.. Så  småniongom for Mickan hem och så satt jag Hedin och L8n och hade inget att göra, så vi cyklade ner till Nydala, och sen cyklade vi runt halva nydala innan Hedin lyckades få totalpunka på sin cykel. Så hon ringde sin pappa som hämtade cykeln, och sen skjutsade jag henne resten av vägen tillbaka.

Eftersom det är en mil typ runt Nydala kan ni tänka er att jag var rätt slutkörd. Inte liksom muskelmässigt i benen, men i min rygg, som har en tendens att ta livet av sig vid minsta ansträngning. Så jag ville ju lägga mig och chilla en stund, men det ville inte Hedin och L8n så vi bråkade och tjaffsade om vad vi skulle göra en stund, tills Hedin, som smsade med Drocko, plötsligt sa att Drocko var ensam och körde runt på Ersboda så hon sa åt honom att plocka upp oss vid Willys. Så han gjorde det och sen körde vi ner till skaterampen vid hamnis där vi höll på en stund

*bilder kommer senare*

Sen skrev jag till Haffu att han var tjock och att han skulle komma dit, vilket han gjorde. Sen ringde Näs och jag sa åt han att han också skulle komma till rampen, innan jag klickade honom. Sen ringde Näs till Haffu som gjorde samma sak. Och så småningom dök han ju faktiskt upp :D Mjah sen hängde vi vid rampen, och det visade sig att Haffu typ kunde skejta och att Drocko lyssnar på jävligt bra musik (enligt mig) :) oooch..

Sen kom Carl (L8ns bror) och hämtade Hedin och L8n, så jag blev ensam tjej bland dom där galningarna. Men det gick bra :P Vi gick till Hawaiiparken och jhonade runt innan Näs slutligen skjutsade hem mig. Det va en nais kväll/natt iaf.. Sen var ajg typ hemma vid tre eller nått och somnade typ halv-tjugo i fyra.. Och nu idag vaknade jag faktiskt inte av motorsågen utan jag sov gott tills jag vaknade av mig själv. Sen duschade jag innan jag gick iväg till Hedin och hämtade min cykel. Och nu sitter jag här.. Eller ligger. Jag ligger i min säng med datorn i knät, en flaska bubbelvatten och min mobil intill och lyssnar på musik (in flames, alphabeat, takida osv om vartannat) på youtube :) Får se vad osm händer ikväll :P

Massajävlakram, krambristarN

Kommentarer
Postat av: lupum

jag e tillbaka..e jag ego nu med?

2008-08-01 @ 16:10:12
URL: http://lupum.blogg.se/
Postat av: Adrian

Tänkte bara säga att Lotten bror äger :p

2008-08-03 @ 21:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback