Själva dagen...

Mjah.. Som tidigare inlägg redan förklarat så blev min moppe stulen inatt, någon gång mellan 16:30 den 24/7 och 10:00 den 25/7. Jag gick ut genom dörren för att lägga ner lite grejjer i moppen, och inser att moppen inte ens står där. Tomt..

Jag ringde pappa som sa att jag fick gå runt på området och se om jag såg något, så jag gick genom halva östra innan pappa hunnit från stugan hem. Då gjorde vi en polisanmälan och sen for vi runt med bilen och kollade på nydala bland annat, innan vi körde "moppevägen" in till stan. Sen kunde vi som inte göra så mycket mer, hade bett Haffu redan tidigare att kolla alla moppeparkeringar på stan om han såg min moppe, eftersom han var på stan just då, men han hade inte hittat nått, så det blev väl till att svepa med blicken över alla moppar som stod där utanför Rex, sen gick jag och pappaSubway och käkade.

Sen for pappa till stugan igen och jag träffade Haffu, samt hans tre kompisar Philip, Joel och en tjej jag inte minns namnet på. Sen drog tjejen och Haffu, och jag hängde med Joel och Philip och några randoms som dök upp :P däribland Randy, som man sett några gånger på stan men aldrig träffat på ordentligt sen konfan :P
Vi jhonade runt, jag smet iväg och köpte aceton, och sen satt vi i ett träd i en park (vi var.. ehm.. typ 7-8 pers) och lyssnade på musik från våra mobiler och mp3's, med hjälp av en bergsprängare som Philip köpt bara sådär helt random och en FMsändare som han haft i bilen xD

Sen tog jag bussen hem och tog hand om mina skavsår samt städade lite och duschade :P
Och nu sitter jag här och lyssnar på musik och chattar och funderar på att baka en kladdkaka (A) Mitt motiv är välkommen hem-present åt Hedin :) som jag då ska till och sova hoss inatt :D och imorrn blire HOLMÖN med älsklingarna :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback