Shout! Shout!

Shout! Shout! Let it all out. Theese are the things I can do without, come on.. I'm talking to you so come on..

Nu har jag nyligt kommit hem från stan, där jag åt middag med päronen och syrran samt kollade in glamourtälten :D det var najss.. Åt på subway det var göööött :D:D Dessutom har jag sprutat på mig lite Gant liquid när jag var på Åhlens xD så jag håller på att  knarka sönder min tröja samt min hatt, som jag också besprutade ganska ordentligt xD

Fredrik ville vara blond så jag passade på att leka lite nu när jag hade tid :D
(mitt hår inte blev särsilt bra :/ men Fredde blev iaf bra!)
Pratade med Hedin i tele också, det var kul att få höra hur hon har det där borta i vart hon nu är xD och så snackade vi om nästa helg och om tältningsplanerna :P Det kmr blit fetmys... Hedin var lite sur över att jag varit och partat så mkt med Fredrik och dom nu när hon varit borta, hon hade också velat vara med ;P

Innan jag for in till stan så kollade jag på en film, Good luck Chuck, den var ganska bra, men bara ganska ;P annars verkar dagen bli ganska seg idag :I tyvärr.. Men men .. PussN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback