Punka, havsvatten och frassebollar

HAHAHA ja när jag skulle cykla in till stan igår så hann jag cykla 5 meter innan jag upptäckte punkan xD jag hade pumpat däcken, gått in och packat och när jag kom ut och skulle cykla iväg var cykeln död xD så det var till att ta den andra cykeln, en lila sak med 21 växlar, världens smalaste sadel och för lågt inställt styre xD men det gick riktigt bra eftersom det är mestadels nerförsbacke till stan härifrån :P

Iaf så kom jag in till stan, sen satte jag mig vid bryggan för att invänta CJ, när jag fick ett sms från Haffu som undrade vad jag gjorde, och så bestämde vi att han skulle komma dit när han kommit tillbaka från myrorna. Sen skickade jag ett sms till Drocko och så bestämde vi att han skulle komma till stan han också. Så Drocko kom. Sen kom CJ. Sen kom Haffu och Näs. Sen åt vi glass innan vi bestämde oss för att fara och bada. Så jag cyklade till Haffu, Haffu och Näs körde dit och Drocko och CJ körde till umedalen för att hämta badkläder. Sen kom Veronica, innan slutligen Drocko och CJ dök upp dom också. Då körde vi och käkade innan vi körde iväg till Bettnäsand (jag, Cj och Drocko i Drockos bil och Haffu, Veronica och Näs i Näs bil) där vi badade och hade oss. Sen körde Drocko hem och lämnade av CJ hemma hos han medans jag, Näs, Haffu och Veronica körde tillbaka till Haffu för att chilla, medans Haffu sprang iväg för att hyra film och plocka upp två till tjejjer, Dott (det är hennes nick, minns inte vad hon hette) och en engelsktalande tjej som hette Margarita :) Och sen såg vi två filmer, Whisper och The deaths of Ian Stone, helt ok. Inte särsilt läskiga eller så, och som tur var var det inge blod, jag gillar inte blodiga filmer.. Och.. Mja dom var väll hjelt OK.. Sen somnade jag nästan i haffus säng xD och så orkade jag inte cykla hem så Haffu skjutsade hem oss runt halv ett typ :P


Orkar inte skriva om idag just nu, dte kommer i ett senare inlägg, men det har hänt en hel del ;)
Up up and away, Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback