Öldoppade kakor

Jasso jasso, nu ska jag försöka komma ihåg allt som hänt idag...
Ja juste xD först så vaknade jag av att hela familjen kom hemdundrandes typ runt elva någon gång xD hade somnat nästan direkt jag blivit avsläppt här av Haffu, men var ändå astrött. Hur som helst så visade det sig att vi skulle iväg och kolla på bilar, och dom undrade om jag skulle följa med, så kunde dom släppa av mig i stan sen så jag kunde cykla hem. Visst tänkte jag. Dumt.

Efter fem olika bilhandlare så körde vi äntligen mot stan, då vi köpte mackor från subway och sen satte vi oss vid älven och käkade. Sen for mors fars och syss äntligen och jag tog på mig hörlurarna och gick mot hemköp för att kolla om dom hade nå solskyddskräm som inte kostade så jävla mycket.
Det hade dom inte.
Så jag smsade lite med Drocko och bad han komma förbi stan, vilket han gjorde. Innan han kom in till stan hann jag dock gå över till Teg och hämta cykeln hos Haffu och parkera den i stan, innan jag gick ner mot kajen och mötte upp Drocko. En kram och 140kr senare började vi dra oss upp mot stan, och då fick jag helt random ett sms av Haffu, som undrade vad jag gjorde, och när jag svarade att jag var på stan med Drocko fick jag som svar att han och Greg var på Megazone, och helt oförklarligt nog så stod vi precis utanför just när han sa det så vi gick ner och fann en halvdöd Haffu och en biljardspelandes Greg.
Sen gick vi och köpte Glass, och sen gick vi ner till SFparken och satte oss där och åt glass och typ jhonade oss sådär som man brukar ibland... Sen kom det en typ som Haffu kände och som jag kände till från apan, det är kul med apberget, att man hela tiden kan träffa på folk därifrån som man aldrig träffat förr :D:D
Sen så kom två typer som Drocko kände men dom drogliksom Aces ganska snabbt. Sen fick Haffu ett sms av Dott att hon var på stan, i parken (han hade väl frågat vad hon gjorde antar jag) och vi gick och satte oss med henne och hennes kompis (?) och snackade lite..
SEN KOM KUXX!! Kuxx, som lovat mig öldoppade kakor! Men han hade varken öl eller kakor med sig så vi bestämde att vi fick ta det någon annan gång istället xD typ på nästa sexträff (haha vad pervit det låter, men det är en grupp på apan som heter sexgruppen som vi är medlem i) Och så småningom fick vi syn på söta lilla Noomi, som kom och satte sig med oss, fast tyvärr var jag tvungen att cykla hemmåt just då..


Efter en massa jävla trampande på cykeln var jag hemma igen, och jag satte genast igång att olja trappen och ytterdörren som jag lovat, sen gick jag in, duschade och satte mig vid datorn. Nu har jag nyss hjälpt Näs med en bild han ville ha fixad, och så lyssnar jag på tAKiDA medans jag chattar med lite folk :)
Snart kommer Hedin och L8n över, och jag ska försöka att inte äta upp kladdkakan innan dess :]

OVer, Frida

Kommentarer
Postat av: Saaaaandra

DU SÄGER OCKSÅ MORS FARS! :O Typ den enda som gör det förutom jag x'D

2008-07-30 @ 13:45:09
URL: http://wrapituphoney.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback