" När jag är arg är jag inte glad " - Näs

Gokväll :) idag bar det av till vännäs där jag fick en snabb kram och ett hej -  hejdå av Fredde, och sen träffade jag Abbe och vi gick runt på marknan. Sen åt vi och delade upp oss (jag Abbe och mamma) och jag hittade en assnygg ring samt två t-tröjor :D en In Flames-tröja och en som det står sexuellt undernärd - HJÄLP MIG på :D

Sen köpte jag en påse marmelad och nougatkola, och efter det stötte jag på Fredrik, Jocke, Nomi och nåra till som jag inte minns vad dom hette, från igår :) det var kul, och jag hjälpte till att hitta en födelsedagspresent åt en av deras kompisar. Sen köpte jag munkar och gick till bilen där mamma väntade :) och så for vi hem :P

Nu har jag nyligt käkat och typ.. lekt tråkig.. *vill ha en kram* och så lyssnar jag såklart på Afasi & Filthy :D
PussN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback