Körsbärsvin kladdkaka och solbränna

Igår hände det litegranna.. Hedin kom över, vi köpte pizza och såg på jackass2, sen gjorde vi en kladdkaka, åt upp en fjärdedel, och sen for vi iväg till Haffu och bjöd han på kladdkaka :P Sen for vi hem, jag städade lägenheten litte innan jag satte mig vid datorn en stund och bestämde med CJ att jag skulle träffa han idag.
Nu sitter jag och har just ätit en pizzabit som var kvar fårn igår, och ska snart cykla iväg in till stan.. Blir kul att se hur det går med tanke på min kondis xD *asg* men men 5km är väll inget.. Fast jag tror det är mer cykelvägen.. hmm.. Äh jaja what ever.. Bubbelvatten är fan gott :D

Massakram // Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback