Jag borde hitta på nått nu känner jag...

Okey bara för att jag har tråkigt, jag har gjort en lista på saker att göra inför helgen, och därmed listat min budget för helgen. Först imorgon ska jag till stan och köpa lite grejjer som sammanlagt går på drygt 300-350 kr, och det är med lunch och middag inräknat. Och sen på kvällen bär det av till Hedin, och på lördagen ska jag äta hos henne, så jag slipper bry mig om matkostnader.. Och så ska jag och hon köpa batterier, packa färdigt inför helgen, bleka mitt hår och duscha innan vi tar kvällsfärjan till Holmön. Sen på holmön är det rätt chill kostnadsmässigt..

Det som ska inhandlas inför helgen är:
Hårblekning (willys) - 80kr
Käk - 50kr
Käk åt Hedin & L8n - 80kr (får tillbaka sen)
Powerking åt Emma - 80kr
Godis osv - 50kr
Batterier - 100 (?)kr (splittar på 4)

summa sumarum ~ cirkus 440kr, varav jag får tillbaka 80krfredagkväll, och så splittar vi priset på batterierna...

Jag hade jättetråkigt så det blev en sån här lista... Har en papperslista liggandes i mitt rum också.. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback