Holmön

Nu har vi kommit hem från visfestivalen, och jag pallar inte skriva så mycket men vi hade party och fyfaaan så kul :D smsade med Drocko och Näs större delen av kvällen, innan dom däckade, och sen vare bara party :D
Käkade
suova eller souva eller vad det nu hette, var asgott :D och så.. mja.. Det var fetnais iaf :D
Dock somnade jag på vid hamnen i solen när vi väntade på färjan så jag har bränt mig ganska ordenltigt på bröstet och lite på armen. Ja
armen. Somnade med solen på vänster sida och ansiktet mot solen xD som tur var så brände jag mig inte i ansiktet iaf :) Fast jag fick en gitarr på halsen, efter halsbandet som låg mot huden när jag solade (sov) xD

Dessutom visade det sig också att min budget var för liten ändå xD alltsammans för kvällen (samt mina egna grejjer som jag köpte för jag behövde dem, som en wire, aceton osv) gick på 610kr xD jag ska få tillbaka 95 av Hedin och L8n, 30 från Emma och
mamma ska köpa batterierna av mig (för de var ju fel så vi fick köpa nya) för 45kr. Då är vi iaf nere i 460kr totalt..

Det krävs fan att jag somnar i solen för att jag ska bli minsta lilla brun xD
Aja nu ska jag typ sätta igång och baka en kladdkaka (oooh big surprice.. NOT) och så ska Hedin komma hit och så ska vi beställa en pizza och dela på innan vi trycker i oss kladdkakan och.. Mja.. Jag är kåt :D

Over → Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback