Hejdär

Nu håller jag på att bleka håret :P hehe känns asbra att äntligen få bort utväxten!! Hedin hjälpte mig att fixa eftersom det blir rätt skumt annars O.o men nu ringde klockan brb ska bara skölja ur färgen...

och nu helt random kom jag hit! :D hedin is in dah house! mämen.. frida gick, å jga bah kom å bah tog över allt! :D afasi och filthy på g. drar till ön ikväll, peppar as mkt! de ska bli fukkat kul. nu vart de snook :D men iaf.. as nice. frida har bakat en as god kladdkaka.. as gött. mkt kaffe i *dreggel*
jag älskar umeå. JAG ÄLSKAR UMEÅ! jag kom hem igår efter att ha varit borta i ingenstans i 2 veckor. nu kmr jga se till att våratt schema är fullspeckat til skolan börjar! pepp pepp pepp! :D
mango är ganka gott.. lkom jag på.. å bubbel vatten..! de ¨ä mega gött :D
hålla tummarna att de kmr slå gnistor snart *rappar* lalallalala.. frida är fett med seg.. -.-'
är de ens nån som läser dom här bloggarna? jag har hela mitt liv tyckt att de är patetiskt med bloggande.. äre nån som läser de?`jag tror fan itne de.. de är precis som om att man skulle sitta å sncka med sejj själv.. va äre för ide? INGEN . patetiskt.. :P  sååå.. tekniskt sätt.. så jag har jag  suttit å snackat med mig själv, då jag har skrivit de här. jag är ju fan sjuk. trodde aldrig att jag skulle snacka med mig själv :O PINSMT! nu måste jag ju fan sluta. pinsaaamt.
hedin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback