Hej och hå

Ja idag har dte hänt en massa kalabalik. Vaknade runt ett typ och sprang runt förvirrade som vi var, sen körde jag med micaela en bit eftersom hon inte hittade ut från ersboda xD Sen körde jag hem igen och städade iihop lite innan jag skjutsade Adrian till busshållplatsen med cykeln. Sen cyklade jag hem igen, bytte om (eftersom dte var så jävla varmt) och sen cyklade jag till Emma för att lämna igen cykeln (som var hennes) och sen... Åt vi glass, kollade i tidningengymnasieintagningen (yes jag kom in på lilja D liten klass och bara killar *muwhahaha* ) sen for vi in till stan, Emma köpte sina hörlurar och jag fick ångest och bestämde mig för att köpa ett par också, men först måste jag skicka tillbaka mina skitskullcandy och få ut lite pengar innan jag kan köpa nya (wesc).

Ja det var en jävla massa skit och irrande xD Men nu ska jag och Emma köra till min stuga och mysa och äta grillat och kanske bada...? Who knows, kanske får hon mig i vattnet xD

PussN

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll ! : )

2008-07-03 @ 18:18:57
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback