HBT

Hej igen xD Ja igår (onsdag) bar det av till Nydala igen med Cora och Fredrik, för att hålla vår egen lilla privata HBT-träff xD vi satt på udden vid kinabron och grillade och hade det trevligt :) sen badade vi, det blev mitt första dopp för i år :P Fredrik var tvungen att sticka mitt i alltihopa bara för att hans bror behövde bilen, så efter att vi var klara (hans bror skjutsade alltså tillbaka honom sen) så fick jag skjutse hem han igen. Hsh hade vi det riktigt mys :)


Idag har jag bara jobbat, och nu sitter jag och för in bilder från gårdagen, och ikväll händer det nog inte så mycket.. Har också fått veta att jag kanske bara behöver jobba tom. Onsdag nästa vecka :D och nu på söndag blire födelsedagsmiddag med Cora, och sen helgen därefter ska jag kanske på visfestivalen med Hedin, L8n och Em1 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback