Haha

Såg att Hedin busat lite medans jag duschade xD nu är vi iaf hos henne och jag är blondiieee :D:D snart kommer L8n hit, och så ska vi käka middag innan vi drar iväg till färjan :D Vi har varit och köpt powerking och batterier (samtidigt som vi köpte blekmedlet) men det visade sig att stereon inte funkade ens så vi ska låna en från Ersdungen :) hoppas batterierna är samma i den O.o

För övrigt så känner jag att budgeten  jag hade lagt upp var större än jag behövde, acetonet som jag uppskattat till 60kr gick på 20kr, batterierna som var uppskattade till 100kr gick på 44kr osv xD fast sen jämnade det ut sig eftersom jag var tvungen att köpa en ny sladd till mobilen (den som går mellan mobilen och hörlurarna för sony eriksson).

Men nu ska jag möta L8n med cykeln :)


→ Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback