Gaahbajs

Nu känns det som om det var gudars så länge sedan jag uppdaterade mig, och det är inte bra. För om jag inte skriver ner vad jag gör på dagarna, så glömmer jag allt O.o

I söndags så var jag till vännäsdagarna ändå, köpte en snygg väska och munkar xD Sen var det ju meningen att jag skulle till stugan med mamma och Fanny och käka middag där, men så får jag ett sms av Cora om att hon och Fredrik ska till Rhapsody In Rock och undrar om jag är på. Självklart är jag det, övertalar mamma och syrran om att skippa middagen och fara hem, så jag far hem, byter om och kör till Ön där det tar ett bra tag innan vi hittar åt varandra, och sen står vi längst bak på andra sidan avspärrningen och pratar och glor typ till 10. Sen for vi hem till Fredrik, käkade chips och lyssnade på musik (och taffsade lite. lr Cora tafsade lite). Sen skjutsade Fredrik hem Cora och sen for han och jag runt lite i bilen och snackade innan vi for hem till han igen och så jag kunde köra hem.


Igår jobbade jag såklart, men så bara helt random kommer vi på att vi ska vara hos Cora vi tre och så gör vi så. Jag far hem efter jobbet, duschar och byter om, skippar middag för tredje dagen i rad och kör hem till Cora där hon och Fredrik väntar. Sen gick vi ut, till Nydala och gungade, sen låg vi i gräset i solen och halvsov samt drev med My, om att vi tre hade gruppsex xD Sen for vi hem till Cora igen och såg film. Return of the killertomatoes lr nått sånt.. Man kan inte hata den, men den är inte riktigt klok xD Sen skulle jag  och Fredrik egentligen hem, men jag pallade inte så det slutade med att han tolkade bakom moppen med sin kickboard ända till sjukhuset där vi skiljdes åt (jag fick vända och köra tillbaka eftersom jag bor åt heeelt andra hållet).


Och idag var ganska full också, jag mådde asdåligt nästan hela dagen, och det slutade med att jag låg och sov på en bänk utanför jobbet från tio till typ.. Halv två kanske, för då kom Fredrik och så satt vi på bänken och snackade tills han var tvungen att fara iväg för att fixa nån räkning åt sin bror lr så.... Och sen fick jag sluta 45 min tidigare eftersom jag skulle hem och byta om innan jag skulle till stan igen på handledarkursen med pappa. Men då helt plötsligt säger Fredrik att Cora blivit utsläppt av sin mor och att dom är på stan, så självklart kör jag förbi, säger hej, kör hem, byter om, rejsar till stan och umgås med dom till det att kursen började. Nu är jag äntligen hemma, fick köra i regnet från stan i munkjacka, kjol och tajts, men hemma är jag iaf :D

Så jag har faktiskt umgåtts med Cora och Fredrik varje kväll sen i fredags, då jag träffade Cora för första gången på ett halvår och Fredrik för första gången någonsin :)

PussN


Fredrik hade kul när jag gungade och Cora (Vanja) tog kort på min rumpa xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback